چگونه خودرو سرقتی را در کمتر از یک ساعت پس بگیریم؟

چگونه خودرو سرقتی را در کمتر از یک ساعت پس بگیریم؟

آیا میدانید برای سرقت خودرو شما  تنها ۱۳ ثانیه زمان لازم است؟

آیا میدانید طبق آمار منتشر شده از سوی نیروی انتظامی روزانه بیش از ۱۴۲ خودرو در کشورمان به سرقت می رود؟

سیستم های امنیتی خودرو مانند دزدگیر خودرو بسیار مفید هستند، اما تا زمانی که صاحب خودرو فاصله کمی با خودروی خود داشته باشد، تا برای باز پس گیری خودرو شانسی داشته باشد. اما اگر این فاصله کمی بیشتر شود هنگام بازگشت به سمت خودرو خود، آن را نخواهد یافت و تنها شانس باز پس گیری دارایی هایش تشکیل پرونده و اعلام سرقت به پلیس و بیمه است.

آیا می دانستید در صورت به سرقت رفتن خودرو با اعلام آن به پلیس باید حداقل ۹۰ روز منتظر بمانید؟

پس از سپری شدن این زمان از سرقت که صرف اثبات سرقت و مفید واقع نشدن تلاش نیروی انتظامی برای بازگردانی خودرو میشود، مرحله بعدی آغاز میگردد.

در این مرحله با دوندگی بسیار در ادارات بیمه و آگاهی بیش از یک پنجم از ارزش واقعی خودرو (میانگین نرخ بعد از کاسته شدن ۱۵ درصد فرانشیز) کم شده و مابقی قیمت آن به مالک باز میگردد.

حال اگر خودروی به سرقت رفته ۱۰۰ میلیون تومان ارزش داشته باشد، بیش از ۲۰ میلیون تومان از ارزش خودرو کسر و به مالک باز می گردد.

البته که بازگشت این مبلغ توسط بیمه نیز خود نیاز به پرداخت سالیانه هزینه بیمه سرقت ( بیمه بدنه خودرو ) توسط شما دارد، در غیر این صورت با به سرقت رفتن خودرو هیچ شانسی برای بازگرداندن حتی ۱ ریال از مبلغ خودروی به سرقت رفته نخواهید داشت.

با استفاده از ردیاب خودرو فاتحان میتوان به سرعت از این اتفاق ناگوار جلوگیری به عمل آورد. اما چگونه؟!

بدین صورت که با خرید و تجهیز خودرو خود به جی پی اس خودرو ، هر گونه حرکت غیر مجاز خودرو به شما اعلام می شود. اتفاقاتی مانند باز شدن سوییچ خودرو، بکسل شدن خودرو، باز شدن درب خودرو، ضربه خوردن خودرو و … برای صاحب خودرو قابل شناسایی خواهند بود.

با استفاده از تعریف و ایجاد محدوده های مشخص برای خودرو خود در سامانه ردیابی  که یک محیط نامشخص برای سارق می باشد، می توانید از هر گونه ورود و خروج خودرویتان از این محدوده ها بصورت آنی و با یک هشدار مطلع گردید.

جی پی اس خودرو

از دیگر مزایای ردیاب خودرو فاتحان قابلیت اتصال آن به آژیر و زنگ خطر می باشد، که استفاده از آن بدین صورت می باشد که در صورت دریافت یکی از هشدارهای ذکر شده از دستگاه توسط شما، میتوانید از راه دور آژیر خودروی خود را فعال نمایید تا مورد توجه پلیس های راه و شهری قرار گیرد تا این خودروی شما را دنبال کرده و از ادامه مسیر آن جلوگیری نمایند.

در نهایت خودروی خود را از راه دور خاموش کنید!

یکی از ویژگی فوق العاده دستگاه ردیاب خودرو فاتحان قابلیت خاموش کردن خودرو از کیلومتر ها فاصله می باشد.

شما با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه ردیابی خودرو فاتحان قادر خواهید بود تا از هر فاصله ای خودروی خود را با فشردن یک دکمه خاموش نمایید.

حتی در صورت در اختیار نداشتن این نرم افزار با استفاده از یک پیامک ساده این کار را می توانید انجام دهید و پس از خاموش نمودن خودرو با استفاده از موقعیت دقیق اعلامی دستگاه آن را با پلیس در میان گذاشته و اقدام به بازگرداندن خودرو خود نمایید.

این ویژگی نه تنها در حین سرقت کاربرد دارد و بصورت آنی خودروی در حال سرقت را خاموش می نماید، بلکه در هنگام رفتن به تعطیلات و یا دور بودن از خودرو به هر علتی و هر مدتی میتوان خودرو را در حال خاموش کن نگاه داشت تا بدون درخواست مجدد شما خودرویتان هیچگاه روشن نشود.

ردیاب شخصی برای تامین امنیت اشخاص و دارایی ها:

ردیاب شخصی

از دیگر کاربردهای ردیاب میتوان به ردیاب شخصی اشاره داشت که از اهمیت ویژه ای در این صنعت برخوردار است.

ردیاب شخصی یک وسیله کوچک و قابل حمل می باشد که درون جیب یا بر لبه کمربند یا مچ دست و … نصب می گردد. ردیاب شخصی ترکیبی از دو فن آوری تلفن همراه و جی پی اس (GPS) می باشد که قسمت اول در ارسال و دریافت اطلاعات و هشدار ها و برقراری تماس و قسمت دوم در تعیین دقیق موقعیت جغرافیایی ایفای نقش می کنند.

ردیاب شخصی وسیله ای ایده آل برای کامندانی است که خطرات امنیتی آنها را تهدید می نماید. این کارمندان میتوانند شامل راننده های در حال حمل کالاهای ارزشمند، پرستاران، کودکان، سالمندان و دیگر اشخاص آسیب پذیر باشند.

فشردن دکمه هشداری که بر روی دستگاه تعبیه شده باعث میشود تا به سرعت هشدار به فرد ناظر ارسال گردد تا او نیز سریعاً مکالمه ای با شخص برقرار نماید و در صورت لزوم فردی را به محل برای عملیات امدادی یا حفاظتی اعزام نماید.

حتی بدون فشردن دکمه هشدار توسط فرد تحت نظارت نیز می توان از موقعیت لحظه ای وی آگاه گردید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *