ردیاب خودرو

چگونه یک سیستم ردیاب خودرو را انتخاب کنیم

داشتن یک سیتم ردیاب خودرو بر روی وسیله نقلیه خود تا حد زیادی امنیت خودرو شما را افزایش می دهد. با ردیاب ماشین می توانید ماشین خود را در هر نقطه ای پیگیری کنید و اگر خودروی شما به سرقت رفته باشد این وسیله در بازیابی هر چه سریعتر ماشین شما کمک خواهد کرد.

جی پی اس خودرو

در اینجا چند راهنمایی برای کمک به شما در انتخاب سیستم ردیاب خودرو ارائه خواهیم داد.

  1. تحقیق در باره انواع سیستم های ردیاب ماشین و با توجه به هزینه ای که می خواهید خرج کنید یک سیستم مناسب پیدا کنید.

قیمت سیستم های جی پی اس خودرو بسته به ویژگی های آن و حتی نام تجاری آنها  متفاوت خواهد بود. زمانی که شما دنبال جی پی اس ای با ویژگی های مدنظر خود هستید علاوه بر قیمت آنها بهتر است به آسان بودن در نصب آنها هم توجه داشته باشید. انتخاب یک سیستم ردیاب خودرو با سهولت در نصب، شما را از هزینه های بالا برای نصب و راه اندازی نجات خواهد داد.

  1. بحث با حرفه ای ها در باره ی اینکه چه نوع جی پی اس ای و مارکی بهتر است.

می توانید با شرکت های متخصص در زمینه ی  ردیاب خودرو تماس بگیرید و از آن ها درباره ردیابی که میخواهید و مورد استفاده شما می باشد مشاوره بگیرید و یا حتی می توانید از پلیس نیز برای اینکه بدانید چه نوع ردیابی در سرقت خودرو بیشتر کمک خواهد کرد مشاوره بگیرید.

  1. مطمئن شوید که سیتم جی پی اس خودرو در همه مکان ها و زمان ها اتومبیل شما را ردیابی خواهد کرد.

برخی از سیتم های ردیاب خودرو فقط در محدوده خاصی کار می کنند و بررسی می شوند. بنابراین اگر شما می خواهید با وسیله نقلیه خود به تعطیلات رفته یا برای کار سفر کنید بهتر است سیستمی را نتخاب کنید که قابلیت نظارت در سراسر کشور را داشته باشد.

  1. یک سیستم با یک جی پی اس یا ردیاب موقعیت یاب جهانی را در نظر بگیرید

یک ردیاب ماشین با جی پی اس با استفاده از یک ماهواره نه تنها ماشین را در حد نزدیک یا چند متر ردیابی می کند، همچنین یک سیستم ناوبری برای خودرو شما فراهم می کند.

  1. به سیتم هایی که دارای هردو قابلیت آلارم و ردیابی است ، نیز توجه کنید.

برخی از سیستم ها که دارای قابلیت آلارم بر روی ماشین هستند، به شرکت ای که آلارم بر روی آن تنظیم شده هشدار خواهد داد. این شرکت نظارت کننده می تواند از راه دور استارت ماشین را غیرفعال کند.

این نوع از ردیاب ماشین مزایای زیادی دارد اما این واقعیت هم وجود دارد که شما را مجبور به پرداخت هزینه هایی برای خدمات نظارت می کند.

  1. پیدا کردن سیستم هایی که هزینه ی ماهانه دارد

در سیستم ردیابی که دارای جی پی اس یا زنگ نظارت باشد شما مجبور خواهید بود هزینه های ماهانه برای خدمات اضافی پرداخت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *