ردیابی ناوگان خودرو های تعمیرات خطوط انتقال مخابرات

ردیابی ناوگان خودرو های تعمیرات خطوط انتقال مخابرات

بهبود سریع خطوط انتقال و ارائه خدمات مخابراتی بهینه:

با استفاده از ردیاب خودرو و سامانه ردیابی مسیر صحیحی را در جهت مدیریت ناوگان و نیرو های خدمات رسان پست های مخابراتی برگزیده اید، تا در زمانی کوتاه خدماتی ارزنده را ارائه نمایند.

نیروی انسانی، ابزار، مکان و زمان چهار رکن اصلی در زمینه خدمات مخابراتی:

شرکت فاتحان به کمپانی های ارائه دهنده این گونه خدمات پیشنهاد استفاده از سامانه ردیابی را در جهت خدمات رسانی صحیح نظیر ارسال نیروی مناسب برای هر مکان و پست و مورد خرابی، ارسال ابزار مناسب، تخمین زمان رسیدن به مقصد مورد نظر با توجه به داده های ترافیکی را ارائه میدهد تا از هر گونه نا هماهنگی ما بین اوپراتور ها و نیرو ها و خطرات احتمالی این رخ داد ها جلوگیری به عمل آید.

در نهایت هر روز، هر ماه و یا هر بازه انتخابی توسط شما تمام ماموریت های صورت گرفته با جزئیات قابل ارائه و نمایش و چاپ می باشند.

Car

مزایا:

ردیابی خودرو بصورت زنده

مشاهده جزئیات خودرو بصورت زنده

مشاهده و مدیریت همزمان چندین خودرو

افزودن لایه های سفارشی به نقشه ها

کنترل و کاهش مصرف سوخت

افزایش ایمنی کارگران

برنامه ریزی جهت تعمیر و نگهداری خودرو ها و ماشین آلات

بهبود بهره وری از دارایی ها:

باید بدانید که:

چه ابزاری در اختیار دارید؟

مکان دقیق ابزار ها کجاست؟

آیا از آن ها به درستی استفاده می گردد؟

بهینه سازی مسیر های خدمات رسانی:

الگوریتم منحصر بفرد سامانه ردیابی خودرو در زمینه مسیر یابی می تواند تا 10 درصد از مسیر های پیموده شده بکاهد تا در این صورت در زمان رسیدن و سوخت مصرفی کاهش چشم گیری صورت گیرد.

ارائه زمان دقیق برای رسیدن به مقصد مورد نظر:

با مشاهده طول مسیر و حجم ترافیک و شلوغی مسیر و … در سامانه ردیابی می توانید زمان رسیدن نیرو ها و ابزار به محل مورد نظر را تعیین نموده و از هر گونه نا هماهنگی جلوگیری به عمل آورید.

برنامه ریزی در جهت تعمیر و نگهداری خودرو ها:

با تعیین یک برنامه منظم برای ناوگان خودرو ها هشدار های حیاتی نظیر

* نیاز مندی به تعویض روغن موتور بر اساس کیلومتر های طی شده و ساعات روشن بودن خودرو

* نیاز مندی به تعویض تسمه های مختلف بر اساس کیلومتر های طی شده و ساعات روشن بودن خودرو

* نیازمندی به تعویض فیلتر های مختلف

و ….

را دریافت خواهید نمود تا بصورت منظم و در جهت جلوگیری از تعمیرات پر هزینه اقدام نمایید که این سرمایه گذاری شما نه تنها جبران می شود بلکه در بلند مدت به در آمد زایی برای شما تبدیل خواهد شد.

مدیریت اکیپ های عملیاتی:

با مشاهده مکان اکیپ ها و مکان پست هایی که بر روی نقشه اعلام خرابی و هشدار نموده اند، نزدیکترین اکیپ ها را به پست های نمایش داده شده اعزام می نمایید که در این صورت از زمان و سوخت مصرفی و استهلاک خودرو ها جلوگیری به عمل آید.

مدیریت منابع انسانی:

با استفاده از قابلیت تعریف و ویرایش اکیپ های عملیاتی برای هر خودرو در سامانه ردیابی این قابلیت وجود دارد تا اکیپ مناسب هر عملیات را با توجه به تخصص و منابع موجود در هر کدام به پست مورد نظر اعزام نمایید.

ثبت زمان های مفید کار در پست ها و مکان های مشخص شده در سامانه ردیابی:

با استفاده از تعریف محدوده ها و تهیه گزارشات ورود و خروج هر خودرو و اکیپ در هر یک از این محدوده ها و زمان های حضور، کیلومتر های طی شده در این محدوده ها و … می توانید بصورت دقیق به پرداخت مطالبات رانندگان و تکنسین ها بپردازید.

شیفت های کاری، محدوده ها و ماموریت های داخل و خارج از شیفت ها و مکان های تعریف شده:

با تعریف شیفت های کاری و محدوده های کاری در سامانه ردیابی میتوان زمان های اضافه کاری و یا ماموریت های خارج از محدوده های تعریفی را بصورت کیلومتر های طی شده و زمان های سپری شده توسط سامانه ردیابی محاسبه نمود تا در محاسبات حقوقی بصورت مستند و نسخه های متنی قابل نمایش، پرداخت مطالبات صورت گیرد.

حفظ ایمنی رانندگان:

با تعریف معیار هایی از قبیل سرعت مجاز، شدت مجاز شتاب، شدت مجاز ترمز و شتاب گریز از مرکز مجاز‌ (سرعت در حین پیچیدن) بر روی دستگاه های ردیاب شخصی از هر گونه تجاوز از معیار های تعریف شده بصورت آنی و از راه دور مطلع می گردید (امکان تنظیم هشداردهنده بصورت چراغ یا بوغ درون خودرو برای راننده نیز وجود دارد) تا از بوقوع پیوستن حادثه های رانندگی که جان راننده و سلامت خودرو را به خطر می اندازد جلوگیری به عمل آید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *